چهار نکته تبلیغ حرفه ای

  • Home
  • چهار نکته تبلیغ حرفه ای
چهار نکته تبلیغ حرفه ای

چهار نکته تبلیغ حرفه ای

در این مقاله میخواهیم به چهار نکته تبلیغ حرفه ای اشاره کنیم تا بتوانید در پیج های اینستاگرامی بهترین تبلیغات را برای خود رقم بزنید.

نکته اول

قبل از تبلیغ حتما از پیجی که میخواین تبلیغتون کنه درخواست کنید آمار استوریشو براتون ارسال کنه!
اگر آمار استوریشو نداد یا یجوری از زیرش در رفت سعی کنید به فکر کار کردن با یه پیج دیگه باشید.

نکته دوم

پیج رو زیر نظر داشته باشین تا ببینین چه پیج هایی بهش تبلیغ میدن. آیدی هارو یادداشت کنید بعد از اتمام تبلیغش ازش بپرسین که از تبلیغ راضی بود و بازخورد داشت یا نه.
باشه؟!

نکته سوم

با طرف توافق کنید که بعد از اتمام تبلیغ، آمار اینسایت تبلیغتون رو براتون بفرسته!
اگر گفت نمیدم و نمیشه و هر بهونه دیگه ای آورد باهاش کار نکنید به هیچ وجه.

نکته چهارم

به تناسب فالوورها و لایک و کامنت دقت کنید تعداد فالوئر بالا برای سنجیدن و وضعیت یک پیج ملاک خوبی نیست
کامنتاشو بخونید ببینید واقعی هست یا نه؟
به تعداد پستی که در روز میزاره دقت کنید و این سوالو از خودتون بپرسید که آیا پیج واقعا تولید کننده محتواست یا کپی کننده و منتشر کننده محتوا
پیشنهادم اینه اگه فعالیت پیج کمه تبلیغ نسپرید

اهمیت آمار

حالا چرا اینقدر آمار اینسایت مهمه؟!
با گرفتن آمار استوری طرف میفهمید که چقدر بازدید پیجش واقعیه و مناسب تبلیغات هست یا نه؟
حالا چرا بعد تبلیغ آمار بخوایم؟
با تحلیل آمار اینسایت تبلیغتون میتونید بفهمید که آیا محتوای تبلیغاتی مناسبی داشتید یا نه؟
همچنین میتونید بفهمین چه تعداد کاربر وارد پیج شما شدن و بازدهی پروفایل و محتوای تبلیغاتیتون چه مقدار مناسب بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *